Livrare & Retururi

 

Daca vreunul din produsele comandate are un defect de fabricatie care il face inutilizabil atunci garantia se solutioneaza prin inlocuirea sau repararea produsului defect, in cel mult 30 de zile din momentul in care cererea de garantie ne-a fost adusa la cunostinta. Cererea de garantie trebuie efectuata in termen de cel mult 14 zile lucratoare de la primirea produsului defect de catre client, iar produsul respectiv nu trebuie sa prezinte urme de folosinta.  Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U. G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsele se pot returna, in aceeasi stare in care au fost receptionate, insotite de factura originala. In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. INNOS S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii returnate (minus taxele de expeditie) in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.